tiistaina, kesäkuuta 14, 2005

Viime viikosta

Nyt kun arki on palannut uomilleen voi muistella viime viikkoa. Vapautuminen koestressistä yhdistettynä hienoon kesäkeliin sai aikaan mielettömän vapauden tunteen. Koko viikon mä vaan kuljeskelin ympäriinsä leveä hymy naamallani. Milloin sitä on viimeksi ollut aikaa, rahaa ja totaalinen vapaus kaikenlaisista velvollisuuksista - kaikki siis samaan aikaan. Mä päätin ihan tietoisesti päästää irti kaikista sosiaalisista velvotteista - "nähään siellä, menään sinne, soitetaan sille ja sille" - ei mitään sellasta.

Joka aamu mä pistin repun selkään ja suuntasin juuri sinne mihin sillä hetkellä mieli teki. Söin mitä halusin, nukuin kun nukutti ja lauloin kun laulatti. Mä vaeltelin ympäri Helsinkiä pelkästään intuition johdattamana. Yhtenä päivänä heitin yli kahden tunnin pyörälenkin. Välillä mä törmäsin kavereihin ja heidän kauttaan taas päädyin ihan uusiin maisemiin ja porukoihin. Syötiin pizzaa, pelattiin petankkia ja vietettiin pari hienoa iltaa baarissa. Kiitos kaikille niille frendeille joita näin ja anteeksipyyntö niille kehen en törmännyt.

Ei arjesta irtautumiseen tartte aina viinaa tai jotain lottovoittoa. Sen kun vaan päästää irti. Voin suositella kaikille.