keskiviikkona, elokuuta 24, 2005

Lähtöjä ja menemisiä

Paljon on taas ehtinyt tapahtua. Reilu kahden vuoden pesti vartijana tuli viime perjantaina loppuunsa. Työkaverit antoivat opiskelijan survival kitin ja viinipullon läksiäislahjaksi. Oli mukava kuulla että olin tehnyt hyvää työtä. Firman turvallisuuspomokin soitti ja onnitteli opiskelupaikasta sekä kiitteli hyvin tehdystä työstä. Kuulemma työtä riittää jos haluan tulla joskus takaisin. Kyllähän mulle aina duuni kelpaa.

Löysin itselleni uuden keittiöpöydän sekä hienon kirjahyllyn keittiöön. Molempia olin metsästänyt Huuto.netistä aina muutosta lähtien ja nyt sitten vihdoin nappasi. Pöydän sain n. neljänneksellä oikeasta hinnasta ja hyllyn osapuilleen puoleen hintaan. Vanha kattolamppu näytti uudessa keittiössä rumalta, joten päätin sijoittaa vielä 33 euroa uuteen Ikean kattolamppuun. Nyt mun keittiö on vihdoin sen näköinen kun mä olin alunperin suunnitellut.

Aamulla lähdetään mutsin kanssa neljäksi päiväksi Pariisiin. Air Francen lento lähtee 07:35 eikä Check-in tietenkään onnistu netissä, joten herätys on siinä neljän maissa. Saapa nähdä tuleeko illalla uni simmuun.

Täytyy yrittää päivittää ainakin kerran Pariisista ja kertoa kuulumisia. Palajan sunnuntai-iltana.

Adieu!